torsdag

Mami tyckte inte jag skulle vara med på orienteringen idag eftersom jag var sjuk igår . Mysigt hemma , satt & knarkade te och spelade sims . Det var döflumt på sims , fick skrattattack . För min sim stod och pratade med en annan sim . Så gick det förbi en sim i bakrunden . Trodde han skulle gå in i garaget , men han gick bara fram till dörren och petade på den . Det såg så kul ut så jag höll på och dö . Får damp på alla typer som häramar mej & skriver svenglish . Det är asdrygt . Om alla börjar göra det nu så får jag väll sluta och börja prata gammelsvenska ist . Ganska så kul XD . Sen har jag ingen lust att klippa lugg längre , för alla har typ gjort det och alla ser redan likadana ut på våran skola . Plattat hår , överdrivet smink och lugg . Assdrygt . 

har lust att ringa amanda , men hinner inte innan idol och sen ska jag kolla på vem kan slå filip och fredrik . Sen ska jag gå och lägga mej & bli 100% frisk till imorron . Ellan är förälskad i Filip , det vet jag . Hon sa det nästan till mej . x''d . Imorron tänker jag gå runt & tilltala folk med " människa " lr kanske "penna" , vet inte , får se vilket humör jag är på . Är på drygt  driva-me-folk-humör idag iaf . Hoppas jag är det imorrn oxå så jag inte är på mitt deprisiva humör . Det är drygt som fan .  

Kommentarer
Postat av: ellan

jag är inte förälskad i fredrik ? :O

jag kanske skulle vara det om jag var äldre. !

men jag är inte kär !!!

plus att jag sa snällt till dej att sluta säga så

& nu har du loovat det ! :)<3

2008-09-26 @ 14:40:21
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-26 @ 14:45:25
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej godis! vad tycker du om otrohet? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt, dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll! tack, puss!!

2008-09-26 @ 14:46:03
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0