torsdag

Idag var det en skojjig men dryg torsdag . Första lektionen var No, hatar det & susanne är så jävla seg . Typ sommnar när man lyssnar på henne . Sen ibland vaknar jag till och frågar fillan vad hon sa . x''d . Sen hade vi so , det är inte så drygt . Vi behöver juh bara sitta & lyssna hela tiden . fett ledsen BA lät när han pratade om små kycklingar i bur . Sen var det skitmatte , hade prov . Fattade inte så många frågor , utan skrev massor av frågetecken . Sen hade vi lunch . Gick hem till hanna & kollade på några bilder på Zac , & en asful när han hade glugg mellan framtänderna . Efter det engelska & jag hatar kenneth , han skriker så fukking mkt . Sen hade vi idrott , & jag hatar det . Gick runt & orientera . Skitbooring .

efter skolan var jag me hanna . Gick runt & drugade bland några hus & satt i nån jävla karusell & snackade om typ asmkt . T.ex hitler , klagade på karusellen , mm .


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte ensam om att hata NO ;)

2008-09-18 @ 19:33:34
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0