sjuk

Hmm , idag har jag varit hemme & latat mej hela dan , det var dömysigt . Fast ganska jobbigt ,
för jag hade döont i magen , MAMMA HAR SMITTAT MEJ :( . Men jag kanske går till skolan imorron,
Bara för  jag står inte ut utan min bögar , hanna & fillan & inte utan min drog heller , F P E M :)

Igår red jag iaf . Hade charam . Det gick asbra tyckte jag . Det är lite svårt att förklara vad vi hoppade
för nåt , så jag skippar det . HAHA . Men charam var iaf asduktig somvanligt . & jag har kommit på
att jag hoppar mkt bättre i vänster varv än höger (?) . Det är skumt . Marie tyckte inte jag skulle ha
charam på klubbhoppningen . & det tycke rinte jag heller . & sofia kanske ska ta skrållis ist , då
kan jag ta chanson ist för henne . Annars tar jag dionne .

Nu har jag allmänt tråk & ska snart gå & sova igen . Måste det för annars kommer jag dö i skolan
imorron , för jag kommer ha en sen tvkväll idag oxå , precis som alla andra dagar . HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0