onsdag

JAG HATAR ONSDAGAR , blä , då är det två dar kvar till helg . Det är jobbigt . I was pretty mycket trött idag . Gick runt & drygade hela dan , lr aja , halv , slutade 11.40 . För lärarna skulle gö nåt . Men det var mys att sluta tidigt . Gick hem & drygade data , sen kollade jag på TV , sen nu sitter jag här igen . Ingen förutom jag & kazan är hemma . Pappa & johan är på johans fotboll , mamma typ tränar & jag är här & myser . Ajusste , harry är juh här oxå , men han säger juh inte så mkt , så man märker det inte . Idag hade vu först språk . I HATE det . Blä , sen hade vi engelska . & jag tycker kenneth kan go to hell . För han är en jävla idiot & skriker så jävla mkt hela tiden , kommer få tinitus innan jullovet . Vill inte ha hnm i engelska . Vill ha nån bra lärare som inte pratar idiotbrittisk "english" . FUCK DOM !  Aja , men nu har jag inte gjort så mkt , sitter just nu & lyssnar på fear of the dark med iron maiden . Bandet jag hmm , vad ska jag säga , typ vuxit upp med . Har typ gillat det hela livet . I asså snart 13 år . Jag har blivit youtube beroende igen , det är drygt . & det ända jag kollar på är typ parlamentet . x''d . Ska nog snart gå & leta fram nån gammal film som M & P spelat in från 90 -talet . " i manegen med glenn killing " , eftersom jag älskade nilecity så kan jag juh lika gärna leta fram dendär oxå . Fast percy tårar är itne lika bra .

Igår på ridningen hade jag iaf Chanson , gick sådär . Är inte van att rida honom . Så hade lite svårt att hänga med i hans språng över hindrena . Men vissa språng gick bra .
kram
a- alltid bäst
n - negativ
g - glupsk
e - egoist
l - lagom
i - impulsiv
k - korv (?)
a - annojjing

d - datanörd
o - orginell
v - vild
e - envis
r - rolig x''d
s - sockerberoende
t - tokig
å - åksjuk
h - harrylover
l - lat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0