måndag

Idag har varit en väldigt flumm dag . Hade askul X) Först hade vi mentorstid , ganska dryg & så . Sen so . Ha , hanna ritade en väldigt lik bild av en person .
Sen språk & då ritade jag en väldigt lik bild av en person . Efter det lunch . Sanne försvann , så jag & hanna & fillan åt me nenne, fanny & mandis . Efter maten fick jag &
hanna & fanny flummdamp & sprangrunt & bögade varann . det var dökul , fast fillan fick damp när hanna bögade henne X) . Sen var det dax för bild . Påvägen till bildsalen så hade jag & hanna ärtkrig med blåa bär . Jag var duktig på & akta mej för bären & träffadee hanna mkt , så jag VANN :) . Sen började hanna kasta sniglar & då ville inte jag vara med längre . På bilden ritade vi en till bild av dendär " personen" , den vart aslik & skitsnygg , & den personen fick en spritflaska X) . Var typ flumm hela lektionen & kallade marcus för per X) Han fick damp . Sen var det hemkunskap , var tvungen att vara med Per :| , vi lagade pannkakor . Våra vart lite konstiga & så . Men ganska goda .

Ska snart äta fruktsallad , gottit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0