jap

här är jag igen . & jag har tråkigt somvanligt , ska nog snart spela sims . Idag har jag tagit skolfoto . Det vart säkert sämst , blundade lr åt .

hmm , kom te skolan 8.00 , pratade lite med olika folk . Sen skulle vi ha no . Asså jag hatar det . Vi pratade om jävla lösningar & blandningar lr vad det nu var . Sen var det so . Fick tebax våra förhör . Fick 4.5/ 7 rätt . Vart ganska nöjd . Sen hade vi tråkmuntligt förhör . Tkr vi har mkt förhör . Med svampen hade vi typ inga . Men jag vill iaf inte ha tbaka svampen , hon sög så jävla mkt . Sen hade vi matte . HATAR DET & HATAR BÖGEN ! Efter det lunch och sen engelska . Kenneth skriker så fukking mkt . Kommer nog bli döv eller få tinitus i slutet av 7:an . snyft & gråt . Sen skulle vi ta skolfoto . Det är sär . Fick stå på mellanraden . & jag hoppas jag inte blundar på bilden . (A) . Sen kom jag hem , gick ut me kazan & sen satte jag mej vid datan & där har jag suttit nu . HE .

Imorron är det fredag & imorron ska jag gå hem te emilie & checka hennes skolkatalog & dendär lucas .  Sen ska jag juh ha ridning , gissar på att jag får dionne . Saknar mimmi </3

hejdå

Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Klimathotet är en viktig fråga och ett stort problem.

Idag har jag en fråga på min blogg som handlar just om detta. Kolla gärna in och bidra med ditt svar och dina åsikter. Gärna tips och hur vi kan stoppa detta.

Ha en bra dag!

Puss och Kram// Stockholmsjenna.blogg.se

2008-09-05 @ 12:04:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

svar: jo verkligen! fy för småbarn!

2008-09-09 @ 11:19:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0