hejallihopa

Idag är det tisdag - kul vah . Lr inte . Imorron är det onsdag & sen torsdag . HATAR TORSDAGAR >.< . Idag har jag varit i skolan och hos tandläkaren . Skitbooring . Men slapp sluta 16.00 bara för att jag skulle dit , fick sluta 13.50 ist . Så mkt bättre . JAG FÅR DAMP , hatar alla jävla fukking lärare som bah " ni går faktist i 7:an , men ni beter er som barn " , daah , vakna . VI ÄR BARN VFAN . I´m proud over that . Just nu lyssnar jag på mcfly . Världens absolut bästa band . Vill fira jul lr nyår i london . Troligast blir det nyår isf , men tror itne det heller . Ska ta reda på när mcfly spelar i london så jag & papi kan gå . För papap har lovat att jag ska få åka te london . MYS !

Igår var jag skitdryg , var med hanna , vi köpte energidryck på lidl . & ist för att bli hyper så började jag prata english . Pratade det hela tiden . Det var skumt . Sen gick vi hem te mej & kollade på " svenskt näringsliv" , thank god its friday mys X'd . SÅ KUL !


Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Hej! På min blogg har jag en dagens fråga som handlar om tvprogram och alla dessa premiärer. Kolla gärna in och bidra med ditt svar om du har lust.

Puss och Kram, Stockholmsjenna!

2008-09-30 @ 20:17:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0