HEJ PÅ DEJ DU

idag var det inte vilken vanlig skoltråkmåndag som det brukar vara , NEDU , idag var det den första september , det betyder att det är exakt 1 månad & 23 dagar kvar till min födelsedag . OCH NI SKULLE BARA VÅGA GLÖMMA MEJ & GLÖMMA GE MEJ PRESENT :) + att flyglarmet gick idag somvanligt kl 3 fösta måndagen i varje månad . & vi var lxm i skolan då . Och den sitter på skolan . Så jag bah , aj mina öron . Såhär ser iaf min dag ut .



mentorstid , det är fullt ONÖDIGT .
So , det var sådära , hade läxförhör & sen kollade vi på en tråkig film om personer som inte kunde prata & slog sej i huvvet .
Spanska , jag HATAR spanska
lunch , äcklig lappskojs , men jag tog korvstråganoff ist .
Bild , jag & fillan ritade av en ASSVÅR tavla . Det var en fyrkant . HAHA X)
Hemkunskap , vi bakade skorpor , Jag & fillan åt typ 13 var lr nåt :S
MYSEFTERMIDDAG MED DATAN :)

Nu ska jag dryga lite på bdb & pea , hejjdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0