HEJ

Hmm , jag är värkligen helt oseriös , kan inte ta något allvarligt . ÄR asdum . Det är juh kul att vara oseriös , men ibland är det bara alldeles för cepe . Enda gångerna jag kan vara allvarlig är typ när jag tänker på mimmi . Hmm , idag var det en bjasig dag . Fick sjus te skolan av mami . Det var bra :) Sen träffa jag ellan , & hon sa att vi skulle ta friendsfoto idag . & jag bah , VAFAn . Bögen hade inte dagt nåt . SÅ JAG FICK DAMP . & så knarkar jag boog & elliot , haha . Det är askul .
Hmm , snart fyller jag år . Och detenda jag vill ha är :
1 . en data
& får jag inte det vill jag har
2 . pengar

Ha . Så mami & papi & farmor farfar & mormor & alla dom , GE MEJ EN DATA lr BARA PENGAR . Å te mina kompisar som kommer bvli bjudna på min fest sen , så kommer några saker jag önskar mej hära .
1 . BOK - Om jag kunde drömma
2 . Presentkort på Gina
3 . BIFFIGA stora ringar * ÖRHÄNGEN *

Kommer nog på mera saker senare . :)

Kommentarer
Postat av: jenna

kul att någon håller med mig :)

delta gärna på dagens fråga idag

2008-09-03 @ 21:07:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0