fredag

Hmm , jag är så jävla deprimerad . Det är så jobbigt . Är helt pessimistisk & sur &
DAMP . Det är värkligen asjobbigt . & så vet jag inte vad jag ska tro , om världen
går under lr inte . (?) . Det är riktigt jobbigt . Forskarna säjer juh att sånna dära
grejjer träffar jorden hela tiden . Men Vi kmr juh inte veta helt förren nångång i
oktober . Fan jag är ledsen .

Ska rida ikväll , men har ingen lust att åka tidigare . Men ska typ åka om en halvtimme iaf .
Vi ha rmarkarbete idag . & jag kmr nog få dionne .

Idag var det en dampfredag & jag var sjukt trött . Drygade runt med Sanne & Hanna .
Det var damp på idrotten , eftersom jag har varit sjuk i 2 dar så skrev mami en lapp
att jag inte behövde vara med . Men jag vart ändå tvungen att gå runt & orientera med
Benny , Pedram & åke . FAN , kan man tänka sej nå värre . GFick runt & diggade mcfly
hela tiden iaf . AFF , mitt headsett är fortfarande borta , så jag har inget att lyssna i , så
ajg måste gå runt & lyssna på lägsta volym & hålla den mot örat . SNARK . Sista
lektionen var iaf no , det var tråk , vi skulle fixa bort socker från sand . Det funkade juh
ASBRA '* lr inte * .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0