11 september

Idag är en sådär sorglig tråkig dag som jag hatar . När alla sörjer t.o.m jag  .
Jag kan bara inte sluta tänka på att tusentals miste sina liv vid terroratacken
mot world trade center . Det är så hemskt . FAN ASSÅ " & så var det detdär
med anna lindh . HOn blev juh mördad den 11 september för 5 år sen ( det
Var det väll ? ) . Men jag tycker nog det är hemskare med world trade center
så flera tusen miste livet än när en person dog , även om det oxå är hemskt .

Och så är det ju detdär att jorden ska gå under . Det vet jag inte om jag tror
på lr inte . Allt verkar bara så overkligt . Men om det kmr ett nytt bigbang så
tror jag mer på att det skulle skapas ett parallelt universum lr bara lite nya
planeter . Men jag tänker inte låta rädslan för det ta över mitt liv , utan jag
ska bara chilla , det finns ändå inget vi kan göra .

Idag var jag iaf sjuk , precis som igår , Har tagit det lugnt & kollat på film,
läst & sovit . Har typ sett bolibompa 7 ggr på rad lr nåt . Det var drygt , men
jag orkade inte gå upp & byta kanal .

Kommentarer
Postat av: älexuus

min kompis farbror dog i torsdags den 11 september :S :/<3

2008-09-15 @ 14:16:17
URL: http://aluxl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0