tisdag

HELLO THE WORLD . Idag mår jag typ asbra & är skitgla , vet inte varför . Men nått måste det vara . Det var en ganska så trevlig dag idag . Fast fillan var sjuk , det var tråk .
 
Först hade vi svenska , vi skulle gå och läsa för småbarnen . Dom var typ rädda för oss lr nåt tror jag . He ! Men det gick ganska bra . Efter det så hade vi språk & No . Skitbooring . Jag & hana var verry efter . Vi typ fattade itne vad vi skulle gö på No:n , den fick jag t-röd på fingrarna . Det gick att få bort , men inte lukten . Det stank :S . PÅ lunchen sprang jag & hanna runt och typ flummade . Sen skulle vi egentligen haft slöjd . Men vi gjorde typ nån nutidsorientering . Så man fick gå när man gjort den . Jag blev typ klar 13.00 lr nåt . Så då drog jag hem . ASså orkar inte vara social . Det är jobbigt . Mycket mindre jobbigt att dryga framför datan .

Jag är väldigt konstig just nu . Sitter och lyssnar på "the beatles" . Måste komma på varför alla älskade dom förut . Jävligt tråkiga videos har dom iaf . Fast dom är faktist jättebra . Det är bara "hey jude" som är dålig . Ticket to ride var faktist riktigt bra . Pff , nu ska jag gå å lyssna på green day ist . HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0