tisdag

VILL ATT DET SKA BLI FREDAG !

snyft & gråt . Är väldigt trött just nu och saknar mimmi så jävla mkt . Lyssnade på en låt som påminde mej om henne . Jag kan fortfarande inte fatta att hon är borta , fast det gått 2 månader . Det känns fortfarande som om hon står där i stallet . Därför kan jag inte gråta . Allt känns bara som ett dåligt skämt .

har varit väldigt flumm idag . var asflumm på No:n med paulina & fillan . Sen på lunchen när jag fick damp när hanna kallade mej gnu , är faktist en guldfisk . Och så på Kören . Då hade jag äkta flummdamp och perka fick damp på mej . x'd . Och jag orkar itne skriva om skola eftersom det tråkar ut mej xD

Är väldigt rädd för clowner , ska nog söka psykisk hjälp för det . Började skaka när jag läste en läskig text om en clown . BUHU . Ska äta nu och åker sen till stallet . HEJ DÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0