thank god its lördag x'd

Je , äntligen lördag , min absoluta favortidag . Behöver inte anstränga mej ett skit utan kan sitta & spela data , knarka musik och kolla på tv hela dan . Fast jag måste te haninge C å hyra film . Men det är nt så jobbigt . Ska köpa godis på Sabis . I <3 geisha XD

Igår var jag knäpp , lydia förstörde mitt diadem & fick min reflex som var jobbig att få . Jag & alex var tvungna att samla ihop typ 20 nam på en lista om belysning för att få dom . Det var verry pinsamt att bah gå fram till nån å säga " hej , vill du skriva på en lista om belysning längst blåkullavägen " och alex var så feg så jag prata typ hela tiden xD På teorin pratade tarja om typ hästsjukdomar & dino hårade ner min underbara jacka ;) . Men blä , jag tuggade sånthär tuggummi med gegga i å så började tarja prata om varbölder som sprängs . Det var äckligt . Förtrollade matilda , I have magical powers ! Anmälde mej till dressyrtävlingen den 26/10 . På chanson , ska rida LC:1 . Suger på dressyr . Menmen . Kan juh gå bra .

Sen drog jag hem & åt piza å kollade på idol . Världens justnu bästa pogram . Fast dom flesta var asdåliga . Vart sur på Loulou för hon förstörde en av mina favoritlåtar . Hurt med christina aguilera . Så jag satt å hopapdes att hon skulle åka ut . Johan var bäst av alla tkr jag . HA ! Skulle nog inte vara så bra om jag satt i idoljuryn . Jag skulle favvorisera nån & bara " du var bäst " , hela tiden . Typ johan  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0