steel söndag

Har varit i stan med Emma "korvis" klang idag . Det var riktigt kul & trevligt . Fast vi hittade inte det vi letade efter . En idol . Utan hittade bara två skitsöta emokillar , en läskig clown & en fullgubbe . Gick på nåra askula typ "emoaffärer" . I en fanns det ascoola skärp som det stod typ " green day " & "fall out boy" på . Så fanns det ett där det stod " texas chainsaw massacre" på . Hatar den jävla filmen . Det fanns leksaker till den oxå . Blä . fanns typ ac/dc , ozzy , elvis & mera skräckfilmsleksaker . Sen såg jag en tröja som detdär japanska bandet amanda gillar på . Typ SuG lr nåt . Vi följde efter somdär två emokillarna ett tag oxå , tills dom dissade oss å försvann . Emma kände typ den ena av dm , lite iaf . Men vågade nt säga hej . Så i en affär när dm var där så sa jag lite halvhögt " där är fredrik " , han stirrade på mej XD . Så gick vi runt lite & gick in på bla Buttrix , Weekday och konstiga affärer . Hade nt precis mkt pengar . KÖpte godis & redbull . På vägen hem var det fett läskigt . På tunnelbanestationen var det ett fyllo som rapade emma i örat å typ följde efter odd , då sprang vi in i en tunnelbana å blää .

Idag räddade jag min lillebrors skor från att slängas . Dom är asfina . Så nu är dm mina . Gillar å ta hans skor . Nu har jag jävligt mkt skor . Det är väldigt kul . Är stolt över mejsjälv , för jag damsög under min säng today , det var väldigt dammigt & jag fick damm i näsan . Det var äckligt o jag började nysa . Nu ska jag lyssna på Fall out boy typ å tare lugnt . I AM IN LOVE AND I AM VERY BEROENDE AV MANY THINGS x''d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0