söndag och trött

Jaharru !

Jag är allmänt utträkad just nu . Vill åka till stan , men ingen vill . Lr jag har bara frågat en . Men ingen som jag skulle kunna tänka mej vara på stan med är inne på msn . Dom ligger säkert o sover . Bara för att jag vaknade 8.00 . Snyfft o gråt . har fortfarande träningsvärk . 

Ska kanske på bio ida om ingen vill till stan med mej . SNÄLLA " Rädda mej , vill inte gå på bio . Hehe ;) Vill hyra film o ha filmmys ikväll . Men det är söndag och inget lov , så det går inte . Btw så fyller jag år på torsdag . Alla grattar mej , annars blir jag sur ! 

Vene vad jag ska ha för fest , kanske vanlig bara . I love presenter .
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0