onsdag

inte såvärst intressant dag idag . Fast det var kul på spanskan . Vi började kolla på en film som heter " taxi" typ en thriller . Dom pratar spanska , men det finns svensk text . Det är bra . Filmen är faktist ganska bra . Men får nt se slutet förren efter höstlovet . Det är tråkigt . Sen har vi haft , eng , matte , sv och musik . Sen var det slut på dan . Var riktigt trött idag . Gick runt och gäspade , tur att det är lov snart . Weeeeeho . Ska till örebro , amanda och Xboxen då . Det ska bli myys .

bara för att jag har lust så kmr en dagens hära xD
Dagens låt: blood , sex and booze - green day
Dagens frisyr: hästsvans  och svart diadem
Dagens smink: eyeliner , svart ögonskugga och mascara
Dagens klädsel: canadatröja och cheapmondaybyxor
Dagens (kvällens)planer: plugga engelska
Dagens händelse: jag fick min låt , weeho xD
Dagens längtan: snön , skolkatalogen och min födelsedag
Dagens dummaste: vene
Dagens saknad: mimmi & chinook
Dagens bästa: vene , nån kommentar kanske (?)
Dagens vill ha: pete wentzmunkjacka
Dagens tråkigaste: engelskan
Dagens roligaste: vene
Dagens köp: no
Dagens godis: nepp
Dagens mat: nyttig macka , knäckebröd , pasta och yougurt
Dagens mående: trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0