onsdag

Ja  , vi fick sluta tidigt idag . 13.20 . Men det gör inte att jag gillar onsdagar ´mera . är alltid så jävla trött på morgonen pga att jag går och lägger mej så sent på tisdagar .  Idag har vi haft språk - spanskaprov , tror nt det gick så bra , engelska - kenneth skriker för mkt , matte - drygt , lunch - äckelpäckel som jag tog kort på , svenska - läst & lyssnat på musik hela lektionen , inte så jobbigt precis . SEN VAR DET SLUT !  Jag höll på o garva ihjäl mej på lunchen . Jag & f & h satt i uppehållsrummet . Och hanna började typ dra i sin hals samtidigt som hon pratade , det lät askul . Har  spelat in det på min mobil .

har typ hittat en helt underbar låt . 9 crimes . Asfin låt . Börjar gråta när jag lyssnar på den .

undra hur många gånger jag lyssnat på minitory med green day denhär veckan . (?) . HA ! Johan har fått sitt nya dataspel idag , GTA , så jag ska köra det snart hoppas jag . hejdå suckers ;)


johan palm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0