onsdag

Blää , mår illa . Är helt mätt . XD

Idag var en mysig dag . Lr skolan var nt så mys . Men efter var det kul . Jag & hanna drog till konsum och köpte en varsin ben & jerryglass .Half-baked . ASGOTT . Sen drog vi ner te gropen och satt på en bänk , fast sen började vi frysa och gick ner till fotbollsplanen ist . Jag gjorde en asbra musikvideo te "the heart never lies - mcfly " tycker den vart asbra . Hanna klättrade lite på målet så det knakade xD . Sen gick vi till gungorna ist . Där finns en bil dom vi gungade på . Vi gjorde egna låtar . Hannas var kul . HOn bara " danny danny dougie the killers " asså , danny , danny , dougie , the killers , perosner hon gillar . Fast det låter osm om danny & dougie är the killers . Mördare. HAHA . Sen på vägen hem så sjöng vi " snape snape severus snape " och så fick jag den på hjärnan .

Vill att det ska bli fredag . Då kommer idol och jag får kolla på mina älsklingar . HEHE ! Och så vill jag att det ska bli lördag , så ska jag hyra film och ha mys .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0