o_O

JAG HAR DAMP JUST NU ! SEn har jag tråk och vill spela sims men orkar nt . varför kan inget spännande hända ? varför kan ingen göra nå kul ? Varför är det bara jag av mina kompisar som fått humorns ädla konst ? Varför är just jag jag ? Varför är inte jag mångmiljadär ? Varför är jag inte tillräckligt gammal för att vara ihop med harry ? Varför suger mitt liv ? Varför är jag så elak ? Varför kan jag vara dödligt seriös vissa dagar , bara för att vara hyperflummaktiv dan efter ? Varför finns det ingen som kan svara på mina frågor ? Varför bor jag inte i London ? Varför heter mobil just mobil och inte banan ? Varför utalas A - A och inte B ? Varför har jag inga pengar ? Varför krigar folk ? Varför fyller jag år snart ? Varför vill inte harry lägg in bilder på datan ? Varför är världen så hemsk ? varför förstör folk miljön ? Varför finns det så många personer av plast ? Varför är jag sockerberoende ? Varför är jag brunette ? Varför måste det vara jul snart ? Varför kan det inte bli februari lite snabbare ? Varför älskar jag att kolla på film ? Varför är jag en datanörd ? Varför vill jag slå ihjäl min lillbrosha ? Varför frågade jag en fråga som jag vet svaret på ? Varför är jag så dryg ? Varför är min zoulmate död ? Varför är johan palm så jävla söt ? Varför hatar alla emos ? Varför är hejhej sommar slut ?

Svara på mina frågor så får du en guldstjärna (A)


Johan palm <3

Harry judd <3

Svante är cool xD

FINT HÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0