nämen hej !

BUH ! Jag VILL att det ska bli storm och strömavbrott . Är på sånt humör . Och så vill jag att det ska bli snö och mysigt .  Bara för att jag ritade nån bild på bilden . Där var det vinter . Hade håltimme på spanskan idag . Ja & hanna gick hem till hanna och drygade . JAG ÄR JÄTTEBRA xD .

Är allmänt deprimerad idag . Pga att jag lyssnat på massor av sorgliga låtar idag , för att jag lyssnat på mcfly och för att folk är så tråkiga . Yeah ! Snart tänker jag spela sverige är bra . JAG ÄLSKAR DET SPELET JAOW !

Namn: angelika terese doverståhl
Kön: Tjej
Ålder: 12
Längd: 163 cm
Smeknamn: anne föremesta
Hårfärg: Bruuunt
Ögonfärg: gulgrönbruna - MJAU 
 
Har du någonsin:
Ätit sushi: Ne , slemmslemm
Varit ihop med någon som varit otrogen: don´t hope so
Klättrat på berg: ja xD Do you remember ...
Sett vita huset: på bild jaow

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart!
Regn eller snö: snow
Rosor eller tusen sköna: ros
Vår eller höst: höst!
Matte eller engelska: engelska <3
Gillar du just nu någon av det motsatta könet: ja , väldigt många
Vet den om det: kanske det . Nån kanske gör det
Vad tittar du på hos en kille: ögonen & hela hnm !

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon
: je
Bråkat med en kompis: nej XD

Gillar du att:
Ge kramar: JA !
Gå promenader i regnet: JA !
Ge massage: Nej !

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: vene xD
Svär du för mkt: ALLDELES FÖR MKT !
När duschade du senast: i fredags xD
Vilken färg är det på dina byxer just nu: mörkblåa
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen
Vad är bredvid dig justnu: ingen , gud kanske ? XD
Saker på skrivbordet: harry mobelay , tidning , dataspel , mcdonkenspel
Hur ser till skrivbord ut? (till datorn): brunt
Vad var det sista du åt: yougurt me musli
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Harry judd ofc !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0