monday - TRÖTTER !

je , snark . Måndagar är inte en så jobbig dag i skolan , vi har bara Mentors , So , språk , lunch , bild & hemkunskap . Det betyder att vi inte har nån jobbig matte , no lr idrott . YIPPIE , men jag är alltid så jävla trött på måndagar . Vad kan det bero på ?! Vill att det ska bli nästa helg , då ska ja oxå till stan och då SKA jag hitta den jag letar efter . Har kommit på vad jag ska ha för fest . I am proud over myself . Fast h & f får hjälpa meh att fixxa den . Ska ha halloweenparty . Med kul personer som tar me sig kul presenter . I <3 presenter . INGA SMYCKEN TACK ! Fast jag vet nt , eftersom jag vill inte ha halloweenfesten på halloween eftersom jag då ska va me h & f å tigga godis å kolla på skräckfilm o på höstlovet ska jag till kusinerna antaglien .

NU SKA JAG LYSSNA PÅ BEATLES :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0