måndag

Snark . HATAR skolan . Så jävla segt  . Tänk på alla år man slösar bort i skolan . Och tänk vad många år man slösar bort med att sova . :O . He ! Idag hade vi iaf Mentors , So , Språk , lunch , Bild & hemkunskap . Måndagar är itne så jobbiga , men ändå ! Jag älskar min saga om dom 7 små degklumparna . Den äger allt . Spec Tom the fatman . Idag åt han upp alla andra degklumpar , undra vad som händer nästa gång x) . Hanna är elak , hon stoppar ner sin penna i huvvet på alla degklumpar så dom dör . x''d .

Jag tkr hanna  hade en asbra dröm , diggar den . Fast min drömmar är lite mera flumma , men ändå . Filan i en bur x''''d . Aja , nu ska jag knarka zoo tycoon . HEJD^Å SUCKERS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0