lördag kl 23

Det var tydligen inte idag jag skulle hyra film & mamma och pappa skulle på fest . Det är nästa lördag . LÄNGTA LÄNGTA . har typ inget att göra nu . Vill kolla på film , men orkar inte . Så nu tänker jag sitta här och dryga på internet . Ska kolla lite på idolklipp ithink . Johan sjunger bäst . fyller år om 19 dar och typ 12 timmar . HA , slå det . Undra om nån kändis fyller år samma da som mej . Think so . Ska nog springa iväg och kolla det nu . Kommer soonlie XD


Jerå , det var nån som fyllde år då . Fast jag vet inte vem det är . Och hon hette nå konstigt som jag inte orkar skriva . Fast den 19/10 fyller ty år . Han i extream home makeover - för alla som inte vet . Han var min idol förut . Vet inte varför , typ för att han desinar rum så snyggt . Han är typ asgammal . Var typ 43 när jag gillade hnm , så nu måste han fylla 46 år . Herregudh va gammalt . I´m just 12 år och fyller 13 .

He , jag är avensjuk på sidney crosby , fett snyggt namn han har . Buhu , vill oxå heta nåt coolt och inte nåt så SVENSKT . Lr hmm (?) är angelika svenskt . Nån som vet ?

Nu orkar ja nt skriva mer . Ska knarka mera idol å sen kolla på film .
GONATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0