lördag

Idag kmr pensionärerna och firar mej och ger mej presenter . YIPPIE ! Sen ska jag äta tårta oxå . En chokladtårta , för tårtbagarna ville nt göra en chokladtårta med jordgubbar på . Jävla latmaskar .

Igår vart jag kär . Inget ovanligt . Men ändå . Jag vart kär i Lars . Så jävla coola kläder , sminket och håret . <3<3<3 . Han var så jävla cool med svart hår och två vita slingor . Svart runt ögonen och typ shakespear-kläder . Sen så ägde han scenen så bra . Han sjöng juh nt så bra tyckte jag . Men fifan vad han ägde scenen med sina kläder , sin dans och allt . Hejar juh på johan . Men lars ägde allihopa igår !

På ridningen hade jag Jaspis . Det gick super . Jag kände verkligen hur han drog in bakbenen under sig i galoppen . Men vi red utan stigbyglar igår . Så nu har jag jävlig träningsvärk i mina ben . OUUUCH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0