lördag

Åhh gud . har blivit idolknarkare . Sitter & glor på typ "bakom scenerna " & massor av klipp hela tiden . Alla mina favvoriter gick vidare till "fredagsfinalerna " - Johan , Lars , Robin E , Robin B & Alice . Dom knäcker . Fast Johan är bäst . Så jävla underbar röst . Hoppas han vinner alltihopa .

Ska fira lillebror med f & f & mormor idag . farmor har köpt godis åt meh på mallorca . Hoppas det är gottit . Ska nog snart hyra film hoppas jag , eftersom p & m ska på nån fest så måste jag & johan ha nåt å göra . Ska köpa cider oxå ithink . Då är det tredje 1,5 litersflaskan jag dricker denhär veckan . HA ! Cideroman .

Igår var det juh fredag . minimakaronerna are the greatest . Vann på land & stad x'd . Annars var det en tråkig fredag . Men mentorstid , matte , sv , idrott och slajmbiff med stenpotatis . Hum . Åkte isf te stallet efter ridningen med syster . Jobbade i cafeet så satt där hela dan med massor av kul typer . Jag & alexuus knäcker allt . Fast vi ser helt sjuka ut brevid varann x*''d . Jävla kortis <3 . Hade Meja - fjording på ridningen . vi skulle tränat skänkelvikning , men det blev bara lite " öppna" i slutet . Annars red vi på volter hela tiden . Men det gick förvånande bra för mej . Meja hade fin ställning och tvärade jättebra på öppning . *STOLT*

Maw , hade typ kulast i torsdags med F & H - köpte energidricka och chips och drog te nån lekpark . Där dlummade vi runt och tog typ hundra bilder x''d . Sen spelade vi in en kul film fast jag sitter typ ivägen för kameran & fillan är så flumm så hon nt kan filma . Det är döul när hanna skuttar förbi x''d .Sen på vägen hem sjöng/skrek vi lite mcflylåtar , målade krigsmålning med giftiga bär och fillan juckade med en bro . HAHA . THE GREATEST !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0