HA !

Daah , nu har jag typ lagt ut 20 bilder på bdb lr nåt  . Så nu har jag sagt te mejsjälv att nt lägga ut nå flera bilder . Fast jag kan juh alltid lägga in inlägg hära x''d . Jag är väldigt weird nu . Väldigt väldigt mkt mer weird än jag brukar . Vill flumma me nån . Någon som vill typ dra till stan & kolla på bio lr skrämma pensionärer ? Snälla .Måste flumma & få bort min jävla energi . Just nu känns det som om jag kan springa ett typ maraton . Slå det du ;) Jag tror det var nåt i min chokladpudding , typ knark . Lr jag vet nt . Mitt photoshop dampar , så nu kan jag inte fixa nåra bilder . Det suger . För jag hade några kul när jag har "percing " fast min kamera har damp så bilderna blir mörka . det är det jag måste fixa .Men det går juh nt eftersom jävla phs dampar .

BUHU ! VILL ATT DET SKA BLI SÖNDAG X''d . Vene varför . Kanske för att jag kanske får göra nåt kul då . I hope . Btw så är jag sjukligt idolberoende . Väldigt jobbigt . Tror jag sett alla bakomscenenklippen typ 10 ggr lr nåt . Vil latt det ska bli fredag så jag får kolla på det . JOHAN ÄR BÄST ! Ha , är så himla jävla fukking dryg. Skriver typ samma sak hela tiden . Segt för den som läser . MENMEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0