födelsedag !

Jepp , asbra födelsedag oxå . Skrattade somfan i skolan för det var nån typ som heter typ "joppe" som ringde til fillans mobil och lämnade ett medelande . Där han betonar massor av ord . Så det har jag lyssnat på hela dan xD PÅ engelskan var det typ personer på ett band som gjorde smygreklam för mcdonalds . Det var väldigt kul tkr jag .

Efter skolan var jag med f & h . Vi köpte energidricka och gick till våran lekpark . Där pratade vi med typ nån rasmus & alexs . Det var kuligt . Sen körde vi buss till london . Fast vi hittade inte direkt , var i nyköping , kiruna och gotland först b.la . Sen hittade vi till england . Där besökte vi midsomer-byn och jag kramade barnaby och jones . Sen åkte vi vidare på mcflyjakt . Men vi hittade bara ola salo och svante från hejhej sommar . Men efter ett tag så hittade vi dm . Vi hoppade vi in i klubbhuset och hade english tea party med " harry " "danny och "dougie" . "Tom" var upp på taket och läste tidningar . Sen gick hanna upp på taket till "tom " . Då drog jag & fillan och " harry " , "dougie " och "danny" och badade . Surfade och sjöng surfer babe . ASkul . Sen drog vi hemmåt och hanna ramlade och slog sig . Det var nt kul .

SUPERASBRA FÖDELSEDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0