dryghumöör !

jepp , nu är jag på väldigt dryghumör och har jävlig träningsvärk i benen . Sitter och lyssnar på musik på youtube och dampar på Harry som inte vill lägga in nåra bilder på datan .

Igår var det askul på ridningen . Hade Jaspis - en stor häst . Fick välja mellan hnm o ivan . Men det gick faktist riktigt bra . red utan stigbyglar typ hela lektionen . Det är anledningen till min träningsvärk xD . Men det var väldigt läskigt att galoppera utan stigbyglar på hnm eftersom han tar så stora galoppsprång . Satt och höll i mej i sadeln och sjöng "time og your life " med green day . Vi tränade skänkelvikning . Typ öppna . Sluta är så mkt lättare tkr jag . Men det gick värkligen asbra . Tarja tyckte det oxå gick asbra för mej . Kmr antaglien få hnm nästa vecka oxå :)

har köpt asmkt godis idag , men inte hyrt nån film . SÅ jag antar att jag får kolla på nått jag har här hemma . Kanske nån piratesfilm lr indiana jones . Men det gör inget . Svensson , svensson kmr idag oxå . WEHO . Btw så tyckte jag att johan var asbra igår .Han & alice var bäst av alla i idol . å johan är så jävla söööööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0