booring lr inte (?)

Lysnar på mcflys cover på green days american idiot . Den suger . Mcfly passar nt å sjunga punkrock , lika lite som green day passar å sjunga mcflypoprock x) . Har varit i haninge C nu och hyrt film , köpt godis och ätit subway . HA HANNA ! ;) . Ska nog spela sims snart . Men först ska jag knarka Fall out boy , green day & mcfly . Lr inte mcfly tror jag . Blir deprimerad av att lyssna på dom . Vet inte varför . Dom har inte såvärst sorgliga låtar .

Är typ aldrig inne på msn längre , pallar nt det . Det är inga roliga att prata med förutom amanda . Men vi är så dryga när vi pratar . Vi bara typ hej , sen bara " aja , nu ska jag spela , hejdå " . Skitkul . Nördkusiner . Vill att det ska bli höstlov . Då tänker jag åka till amanda och spela X-box och va i örebro .


Kommentarer
Postat av: Amaaanda

x'D

2008-10-11 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0