12/10 - hej jag är en guldfisk o_O

Så kul man kan ha då . Har stress&tomhetsfeelings . Det är väldigt konstig . Samtidigt är jag very flumm . Ska typ till stan med korvis . Vi ska på idoljakt . Mitt autografblock ska me . & så måste jag fixa llite plats på mina armar att skriva på . " snackar me granne " - det var en kul komentar tkr jag . Å jag är en guldfisk , do you know that . Jag & korvis ska ha låtsaspercingar idag . Asskojj . Men jag kommer gå vilse på tunnelbanestationen . fattar ingenting av gröna & röda spår . Det är läskigt .

Igår kolllade jag på " just my luck " & " idiotrepubliken" . Båda var bra , men just my luck var bäst . Har sett den förut men då tyckte jag den var asdålig , men nu tyckte jag den va bra O_o . Det bästa var när Tom bah " the freak beginnings without us " . Det var så himla kul . Garvade då . Sen fick jag damp på min lillebror när jag satt å kollad epå "bakom scenerna " . Det finns juh ingen svensk text där . Så då måste jag lyssna noga . Och det går nt när johan spelar hög dampmusik bakom mej . fast hörde typ å noterade att dougie är beroende av eneergidricka , precis som mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0