MÅNDAG !

Ja , idag var första skoldagen efter höstlovet . Det var inte så trevligt , eftersom jag höll på att dö efter 2 timmar . På bilden var det kul , vi skulle filma . Jag tkr våran film vart bra . Fast hanna tacklar mej så jag håller på att flyga in i en tall på filmen .  Det var inte meningen . Gabbes fel ! >.<

Har typ nyss ätit en 2 veckor gammal tårtbit . Från min födelsedag . Kan det möjligtvis vara den som luktade så äckligt i kylskåpet ? Men god var den iaf . Undra om jag kmr bli sjuk av den ?

Btw så hoppas jag att hammarby förlorar matchen idag .

Och harry har blivit bilnd . ( harry mobelay ) .  Allt funkar , förutom skärmen . Det är vit och man ser inget . Men hoppas hans liv går att rädda , ska iaf kämpa för honom . Nu ska jag skriva en saga om familjen "orangedegklump" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0