åsåvarefredagigen :)

Jag tycker det känns som om det är typ måndag , vet inte varför .  Jobbig dag i skola , fast det var mys på no:n , för vi fick sluta typ 1 timme tidigare . Det var jättebra ! PÅ matten gjorde vi typ klart våra diagram . Jag tycker mitt & f&h´s var väldigt fult . Alldeles förmkt fäger . Jävla bögen . Det var han som bara , MÅLA MER FÄGER ! Sen fick vi itne gå när vi var klara , så vi fick sitta där och dryga i typ 40 minuter . ASBOOOORING !

Btw så är jag så jävla trött så jag inte orkar focusera min blick på någonting . Ser dubbelt av nästan alltihopa . Och i helgen får jag ju inte heller sova , lr bara på lördagen . Men sen ska jag ju på spökövernattning i stallet . Kmr nog bara sova typ 3 timmar den natten , och så äre tävling  på söndag . ZZZZNARK !

Ikväll äre idol , wiie . Aa , jag vet . Jag är beroende av det . Men det är så kul !

Ska snart till stallet  och kmr nog inte sitta nå mera vid datan idag . Så gonatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0