torsdag , kl . 12.54 .

Haha , slutade typ halv 11 . fett skönt . Men vi skulle säkert kunnat slutat typ 10 om inte jävla bögen hade "varit snäll" och låtit oss ha rast i 30 min . :@ . Dra åt helvete . Ha , fick sommarlov idag ändå . Så nu slipper jag se hans fula fejjaa i 2 & ½ månad . Så får vi hoppas att han inser att han är hatad så han sticker från skolan . hoppas för mej & hela 6:3 ? (A) . Menmen , han är juh sär ,så jag tror inte han fattar det :| . Sitter just nu o knarkar lite mjusik . Spec . I´m yours , loney train & mad world <3 älskar dom tre .

Ska till cypern imorron . O jag har inte packat 8) . Får nog ta o gör det snart . :D .
Fan vad jag längtar . Men jag kommer sakna alla mina bejbs skitmkt !

pusshejs angelika .

PS . Adda annojj @ pea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0