tävling 15/6

KLUBBHOPPNING IDAG (:

skulle ha chanson på 70 cm . O det gick asbra . tom på framhoppningen , det brukar gå skit när jag har hnm . men nu gick det asbra , han hoppade perfect . sen skulle jag in på banan . Han hoppade asbra . sen på omhoppningen så skulle jag rida mot andra hindret . Men han typ snubblade , så jag tappade båda stigbyglarna men tänkte lxm att jag kan ta dom i svängen efter hindret , så jag hoppade hindret . o sen efter bröt jag typ av till skirtt-trav . Sen hoppade han typ från det . Så det gick inte så snabbt . Fick tiden 35 : (nånting) . hehe . Ganska söligt . Men jag kom 6:a , det duger för mej . Men blev tyvärr inte placerad då . :(  /  (:

ska lägga ut bild på banan senare . :)

Kommentarer
Postat av: alecs

chanson & annääw är alltid duktiga :D§

2008-06-15 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0