26juni , morron <3

Vaknade typ 9.00 . Gick upp o kollade på Heyhey sommar . JAG HATAR DENDÄR DJÄVLATJEJEN , GE TBKA NICK . Fast Svante är juh döcool . Fett kul när han bara blandade i massor av gräs o mjöl i sina "maneter" <3 . Först var det Lillas smågodis . Skittråkigt . Massor med små barn som tror dom kan (?) . Sen 5:te vädersträcket , O där är nock med :) Och utan smigelterarium *sköönt* . Sen kommer det bästa pogramet ." blue water high " eric är gulligast o snyggast juh . O det är så kuuul . Haha . Dendär lilla tjejen följde hefter Amy hela tiden , Haha . Kanske laddar upp en bild på eric så ni ska få se hur snygg han är <3 .

Men nu till dom allvarligare sakerna . jag behöver nån o  va med . vemsomhelst . det är så AKUUT . Ellan ligger juh säkert o sover just nu . Hon goes sovknarkare 8) . Förut ringde jag henne , o då var kl halv 12 .O då sov hon steel . Skitkonstiiig . resten vet jag inte vad dom gör förnuut . Vill va med hanna & fillan oxå . Undra vad dom är ? :S .

lägger ut något lr några inlägg under dan oxå , pusspuss / annojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0