25juni sum 08 forts

Asså , jag han inte skriva klart det förra inlägget , jag blev lx avbruten av nån som kom o plingade på dörren , dvs malin . xD . Hon plingar typ 100 ggr . Aja .men här kommer iaf den efterlängtade fortsättningen . Pappa har precis dragit till göteborg o jag är hemma med Kazan . JAG VILL VARA SOCILAL & BEHÖVER NÅN ATT VARA SOCIAL MED . för jag har tråkigt . Jagvet att det är askul o sitta vid datorn , men inte typ 9 tim varje dag XD .

Saker jag vill göra :
- vara med nån
- spionera
- köpa mimmi
- träffa Bam
- bli miljonär

( inte i den ordningen då , för jag vill helst bli moljonär , för då kan jag juh köpa mimmi x) )

TEST : ( kopiera det du ) :D

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? - Haha , om mimmi säljs så vill jag , annars inte .
2. Skulle du vilja väga mer? - nej , mindre
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Haha , mjouu :D
4. Skulle du dricka dig full nu? - japp , då slipper jag tänka på mitt fucking liv
ÅTTA KAN:
1. Kan du vifta på öronen? - vem kan ? inte jag iaf
2. Kan du slicka dig på näsan? - korttungad :D
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jadu :)
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - japp :D
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Aaaa , det kan jag faktist !
6. Kan dina vänner lita på dig? - ja , föremästa XD
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Nej , det är fult !
8. Kan du suga? - Öh ? fettsugning ? lr vadå ?
FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan? - näsan annars börjar jag låta som sniffe
2. Vara seriös eller rolig? - Funny forever XD
3. Brinna upp eller drunkna? - fyfan , jävla psykofrågor , INGET !
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Family

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon just nu? - Jarru ,:D
2. Sol eller måne? - SUUN
3. Vinter eller höst? - hösten goes jag fyllerår
4. Soligt eller regnigt? - soligt
5. Är du uttråkad? - ja , astråkad
OM MIG
1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.41
2. Vart vill du bo? - I världens största hus , ( kolla guinnersrekordbok 2007 ) :D
4. Vill du gifta dig? - Nej , eller vet itne än
5. Är du kär? - nej
6. Favoritårstid? - Sommar ofc
HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? - näjj
2. Blivit kramad? - jaoo
3. Känt dig fånig? - haha , ja
4. Saknat någon? - Jaa
5. Ljugit? - Ja
6. Haft sex? - nej

Pusshejs annojj .
PS : Kanske kommer nåt inlägg ikväll oxå
DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0