23/6 :D

har typ asdrygt , lyssnar på musik och är inne på pea . jag hoppas pissa pratar med  "ägaren" haha ,
så vi kan rida tlsm snart . Längtar tills det . Det kmr bli helmysigt . Mimmi är lxm halt just nu ,
så hon kommer inte säljas än iaf . Men hoppas dom ångrar sej och inte säljer henne alls .
Det skulle vara bäst . Malin & hennes kompis ska typ komma hit i veckan , lr ? Dom ska typ
åka skejtboard , * palla * jag tänker inte vara med dom . Nån som vill göra nåt då ? Vi kan smyga på
dom , haha , skojja bara , vi kan göra nå kul . Annars finns det risk för att jag kommer sitta vid datan
hela veckan . O det blir inte skojj * NOT * det är askul , men jag behöver vara lite social oxå . Aja .
Kommer skriva mer ikväll ,

pussspuss annojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0