jauuo

Nu har isak , ulla & per åkit hem . Så nu är det lugnt och skönt här hemma .
Jag längtar ihjäl mej till på torsdag , då ska jag flumma X) . PÅ typ måndag
kanske jag drar till amanda o så ska vi ha mysiga datastuder och mysiga
åska&läsa&te stunder . MOOW ^^, .

frågor (?) :
1 . varför mitt sims dampar ..
2 . varför sommarlovet är så långt men känns så kort ...
3 . var amandas skola kan ligga
4 . var slutar rymden
5 . var ingenstans är nånstans
6 . varför dator heter dator när det skulle kunnat heta korv ...
7 . varför jag inte är multimiljadär ,..

pusshejs annojj ( hoppas ni kan svara på mina frågor )


Kommentarer
Postat av: alecs

1 . för att du suger :)<3

2008-07-23 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0