har inte skrivit på ett tag :(

Okey , jag har kommit på att jag inte har skrivit på många dagar . Men jag har haft fullt
upp med kussen och allt annat . Menmen . Jag och amanda var iaf på grönan i torsdags .
Vi hade askul och åkte det mästa . Men amanda vågade inte åka tilt , bara vanliga frittfall .
det var synd :( . x) . Just nu sitter jag på papppas jobb medan pappa sätter på takboxen på
bilen . Vi ska till gotland och tälta i 5 dar typ ..... o jag vill INTE . Asså , ärligt , om jag kan bo
hos nån i typ 5 dar vore det BÄST . Men annars flyttar jag in hos mormor . FÖR JAG VILL SE
" hejhej sommar " , " morden i midsommer" och "robin hood " annars är mitt liv över , nästan .
FANFANFAN .  RÄDDA MEJ NÅGON ! BUHU ! klarar mej inte utan tv ltr dator . Jag kmr dööö .
O jag har lxm typ 2 lr 3 nya spel som jag måste tästa . KUL . Menmen , annars får jag väll dö
av alla insekter och äckliga djur .  BTW kommer min rygg dö av den håra liggunderlag . USCH .
det finns inget positivt med Camping ........

ajaj  , pusshejs annojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0