A <3 A & S = trins (:

Jag o alexs kom typ till sofia kl 14.00 på torsdagen ,. Då gick vi o badade i havet .
Det var ganska varmt , men med mkt äckligt sjögräs & massor av blålera :S * BLÄSH*
Sen badade vi i sofias jacuzzi . Fet varmt o mysigt . O pratade om att vi ska sitta där
när det är kålmörkt o ha typ grönt ljus på . Sen typ sadlade vi alexs med sofias
westernsadel . Sen sadlade vi mej & sofia oxxå .
Sen åt vi . Hamburgare , Goggiiiit .
Sen sjöng vi singstar & typ flummade asmkt . Sen gick vi in till det lilla uthuset o kollade
på hajen I . Den var faktist asbra . Mkt mkt mkt bättre än trean . Igentligen skulle vi
kollat på onda dockan . Men vi vågade inte . X) . Så då blev det hajen , efter halv hajen
hade det blivit mörkt & mysigt . Då gick vi ut & badade jacuzzi . Sen kom vi in & tog på
pyamas & kollade klart hajen . Sen kollade vi på 50firstdates . Den var asflumm & kul .
Sen kollade vi på epic movie . Asflumamde & knäcppa dom var . efter det var kl 4:a &
solen började gå upp .
Då tänkte vi sova , men alexs blev typ sjuk . Hon låg o skakade
i sängen & typ frös och var varm , så vi gick in inomhus . Men det blev inte bättre , så vi
satt där till kl 6 . O sen ringde alexs sin pappa som kom o hämtade alexs . Så jag & sofia
gick o la oss då , o då var det helt ljust ute . Haha . jag ställde kl på 9 . Så vi sov bara 3
timmar , sen käkade vi frukost och gick ut o badade jacuzzzi . MYSIIIIIIGT . Sen åkte vi
Cab hem . Utan tak , det var skojj , jag höll på o tappa ut min mobil när vi vifftade med
händerna .
Dethär MÅSTE  vi göra om x)

pusshejs annojj

Kommentarer
Postat av: Amaaanda

x) det där lät jobbigt ^^

2008-07-25 @ 15:50:50
Postat av: A

fett läskig jag va, asso när jag typ var sjuk . men vi måste iaf göra om dt för de va bäst :)<3

2008-07-30 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0