torsdag

Eftersom jag är så lat & inte orkar skriva om allt , så kopierar jag texten från min bdb X=

Idag är det torsdag & idag var det inte så tråkigt .
Här är min dag , från början te typ 18.30 .

först hade vid No , gjorde nt så mkt , utan skrev bara
på ett papper var vi hållit på me . Sen hade vi So , det
var skojj . För svampen ska typ göra nåt hela terminen .
& då fick vi halvharry som lärare , han heter egentligen
BA . & han var typ norsk/värmlänning . Han verkade
helt flumm & kul . Hoppas han är det hela tiden .
fast han hejjade på FBK * SUGER * . hela lektionen
berättade han om typ sitt liv , det var kul , han hade
åkt typ nästan runt jorden med sin kompis , det tog
7 månader typ . :O . Jag vill oxå resa runt sådära .
Sen hade vi fuckingmatte . HATARDET !  Sen typ lunch .
Det var blää , sen engelska , vi har Kenneth , han är
ganska sådär . Vet inte rkt . Sen hade vi hmm " idrott" ,
vi hade typ "teori" , det var mys , då behövde vi inte
göra nåt .
Sen kom jag hem , typ drack oboy & drygade . Nu sitter
jag här vi datan & regnet fick damp X)


Kommentarer
Postat av: Malin

Godis är GOTT och därför vill jag ha det alldeles gratis, vill inte du? http://www.gratisgodis.se/?r=250942

2008-08-21 @ 18:51:41
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0