torsdag ithink

Idag var en MYSIG dag . Vi började inte förren 12.45 . Det var asMYS .
Vi hade iaf engelska först , hade typ förhör på 42 kläder lr nå . & jag
kunde ALLA . I´m best . Sen hade vi säridrott . HATARDET . Vi skulle
kasta frisbee . Det var sär , för det var typ storm ute . Det blåste asmkt .
så frisbeerna åkte med vinden & kom tlbaka som en boomerang .
Haha , fillan fick en frisbee i huvvet .Det såg kul ut , men hon fick typ
en bula . x) . Imorron fyller min älskling 13 år . & blir en tonåring .
Hon blev deprimerad av att tänka på det .

Sen efter skolan åkte jag & hanna te Haninge C . Vi skulle köpa
present te fillan . Hoppas hon gillar dom . Jag köpte hårnålar
te mej själv , & hittade många bra saker jag vill ha . Hanna
tyckte det var tråkigt på GAME , så jag fick bara 5 min på mej
& vara där . & så fick jag inte gå in i bokaffären . :( . Typ halva
våran skola var  där , dom två nya i våran klass , pontus & rasmus ,
parro nenne fanny & mandis & typ många flera . Jag å hanna
svullade vinerbröd , & smulade ner hela bordet & golvet där
vi satt . Sen matade vi gullsparvar med godis . Vi ska kidnappa
en såndära nångång . Dom är assöta .

hejjå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0