min dag

Hmm , den har juh varit så intressant *NOT * .
Först gick jag upp & kollade på hejhej sommar
sista avsnittet . Sen var jag så deprimerad att
jag grät . Det är sorgligt när pogram tar slut .
Sen drygade jag på datan hela dan . Typ laddade
upp 100 bilder på bdb , knarkade pea & youtube och
skrev massor här .

sen på kvällen var det ridning . Red typ helt
oseriöst . jag hade dionne &  vi red ut . Å jag
red på helt långa tyglar hela tiden Å satt å
kollade bakot hela tiden & pratade med tove.
övertalade henne att vara med i min långatygelklubb .
Hon ville det . Så vi flummade runt . Fick
typ äckta skrattatack när chanson gjorde anfall
mot dionne . sen körde vi intenuddagrenleken .
tove vann * MORR * . Vi var cowboys i wilda western .
HAHA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0