Marcos ;)

jag och ellan kom typ först till stallet . Sen kom sofia o några andra som jag inte lärt mej namnen på än , seeg X) . Aja , sen skulle vi iaf skura stolparna , boxarna & namnskyltarna . Sen skulle typdligen , jag , nattut , tove, emma , linnea , cissi m.f rida ponnysar . Jag fick rida curt då . Som igår . Det var kul , för idag fick vi galoppera . Sen släppte vi in storhästarna , och åt lunch . Efter lunchen skulle vi rida stora hästar . Och jaag skulle rida Marcos , lottas häst . Han är typ 170 lr nåt ? Kändes som det . Det var svårt att sadla hnm , han var så hög . Och när jag red hnm nådd mina ben typ precis nedanför schabraket . Hehe . Han gick väldigt långsamt , för jag var lite för liten att driva på hnm , o så var han trött sen att ha gått på bete . Hoppas jag får typ Chivas ,  Loona , Petter , Benjamin lr Nobile imorrn . Det skulle vara kul med en häst jag kan rida X) Och inte bara åker med eftersom vi kmr säkert galoppera imorron . :) . Sen släppte vi ut dom stora hästarna och mockade & sopade . Sen hade jag , ellan , nattut , linnea , tove & cissi flummkul på bänken . Och när cissi lekte med China så såg det ut som det var china som lekte med henne ist för tvärtom . Och så såg det ut som om hon hade typ 2 IQ . Då garvade vi ihjäl oss .
prutt & blä på er <3
;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en fin kväll :)<3

2008-08-06 @ 20:12:53
URL: http://emmajonzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0