hemma igen ::D

har varit hoss kusinerna nu sen i måndags den 28 / 7 . När jag kom dit så mötte amanda mej i örebro , så vi gick runt dära . Jag köpte typ värdens snyggaste byxor , o efter jag provat dom ville amanda oxå ha sånna , så hon köpte lika dana , Haha . Sen gick vi på game & bokia . Det var typ 40 C i solen , så vi var inne i affärerna jättelänge för att inte bli varma , sen käkade vi på la baguette , i love :D <3 Sen tillslut skulle vi åka hem , vi typ fick vänta 40 min på bussen . För vi orkade inte springa ikapp bussen som gick innan . 

Vi har varit väldigt dryga och så hela veckan ,  typ bara läst & kollat på tv . Jag är väldigt stolt över mej själv . För jag har kunnat se två inte så jätteläskiga skräckfilmer . Först skeleton key / thriller & sen hide and seek / typ skräck :) * malling min * . Mr biffbiff har varit elak . han orkade bara en & enhalv film . Först skeleton key & sen halva bridget jones dagbok . Suck ! . Det mäst aktiva vi gjort är att leka hoppning med Årka , & då måste man springa fort . :P .  Alva är juh sjuk . Så det var inte kul att säja hej då till henne . För nästa gång jag kmr dit kmr hon säkert inte finnas mera . Det är sorgligt . :( . Stackars lilla Palven :( .

Kommentarer
Postat av: Amaaanda

HA ! igår tittade jag på 4 elr 5 filmer i sträck och han funkade perfekt helt tiden x)

2008-08-06 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0