hejhej :D

Kom till stallet idag vid typ kanske 10 i . Vi började med att ta in hästarna . Sen ryktade vi dm .
Sen skulle några dvs jag , nattut , emma , tove , linnea , sofia och julia rida ponnys . Jag fick rida
Curt somvanligt då :P . Det var skojj . Sen städade vi mera . Sen skulle vi typ rida . Jag skulle rida
Mistel . Hon hade typ världens skönaste trav . Stackars ellan , när hon skulle hoppa upp på Loona ,
så tog hon typ världens bocksprång lr nåt . Så ellan ramla av på rygg .Antar att det var sadeltvång .
Men hon var juh jättesnäll i går när ellan red henne . Imorrn vill jag typ rida Chivas . Hoppas
jag får det . Älexs & fjällus km & hälsade på . Hehe . Mosade dom i soffan när jag gjorde krasch-
landning . Haha . love u .

nu ska jag kola på tv hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0