fuckskola

Idag började skolan . JAG HATAR VÅRAT SCHEMA .
Asså ärligt talat vi slutar 14.30 på fredagar , & de är
 våran TIDIGASTE dag . Funderar sesriöst på att
byta klass lr skola .  Typ te emma&toves skola isf .
våran senaste dag är 4 :a . & det slutar vi på tisdagar .
& + att bögen är kvar . Vill att han ska bort ! &
så har en på bobas dött i en bilolycka . Rip
carina . JAG HATAR AUGUSTI ! 

aja efter skolan så gick jag & fillan & hanna hem
te hanna . Vi käkade nå konstigt som jag tyckte
liknade sniglar . Så jag tappade matlusten . Sen
kollade vi på "the happening " skulle ege kollat
på "barnhemmet" men hon hittade den inte .
Men happening var bra . efter typ halva filmen
kom jag på att det inte var någon text . Men jag
förstod allt * mallig min * .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0