;)

Jobbig dag idag , först hade vi typ mentorstid . Sen skitmatte ,
hatar det & hatar våran lärare & allt skit . Sen Sv , det är kul .
Speciellt eftersom jag är så bra på det , blev klar med min
verision av "bockarna Bruse" snabbt :) Så sen satt jag & pratade
med Fillan . Det var mys . Sen Lunch , äckelpäckel . Efter det hade
vi idrott , & jag einstein hade glömt att vi skulle ha idrott .
Så jag hade inga kläder . Men jag & några till personer gick
till brandbergen & köpte läsk , Gottit . Sen So , & det var inte
så tråk , eftersom våran lärare är så flum , han typ hmm ,
mediterade lr nåt på ett bord , för han skulle visa vad
buddister gjorde (?) . Det var skojj X) Sen slutade vi <3

Jag var askonstig i stallet ( somvanligt ) . Det lxm åskade
och blixtrade asmkt , & jag som brukar vara rädd för åska
var helt flumm & sprang runt & mobbade dom stackars
hästarna som var rädda . Jag tvingade typ alla att säga
hej te harry - den galna mobilen & lyssna på när han sjunger .
Harry gillade nattut väldigt mkt . Jag skulle iaf ha dionne .
Det gick asbra , men dionne var asseg . & vi galoppade inte :(

herrå


Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg! Hit kommer jag komma tillbaka! :)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-22 @ 21:41:25
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0