...

rest in peace älskade bästavän . Jag glömmer dej aldrig .
det är du som har gjort mej te den jag är idag. Allt kmr
kännas hemskt utan dej . efter tösen hade dött så var
allt botten . & allt var hemskt . Men sen kom du som
ljuset i det mörka & lyfte upp mej från botten till toppen .
Men nu slipper du lida mer . Även om det inte är så
mkt tröst att tänka så , så är det bättre än ingenting.
ingen kmr någonsin kunna trösta mej . INGEN . Jag
kmr leva med ett stort hål inom mej föralltid . Du
var den allra bästa . Och utan dej kmr allt vara
tråkigt . Har ingen lust att vara i stallet utan dej .
Jag vet att jag aldrig kmr komma över dej . Även
om jag ska försöka så kmr det inte gå . Det känns
tryggt att ha dej som vakar över mej .
rip MImmi 1998 - 2008 .

Måste komma ihåg att säja te mamma att hon ska ta med
rangnarök till kusinerna . ( tror det stavas så ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0